Wyzwanie z Mel B!

Witajcie kochane!

Dzisiejszy post inspirowany jest głównie tym, że brakuje mi wyzwań, a w rozmowach z Wami zauważyłam, iż nie jestem jedyna.

Dlatego zamierzam od dnia jutrzejszego począwszy podjąć się ponownie miesięcznego wyzwania z Mel B.
Jest to program skonstruowany przez Tipsi z Tips for Women.


Zasady:

1. Odrzucamy całkowicie produkty zawierające:
- cukier
- węglowodany
- skrobię
2. Dozwolone są cukry proste w owocach, warzywach albo dodatek taki jak słodzik albo cukier trzcinowy/ brzozowy inny.
3. Dozwolony jeden posiłek zawierający słodkie w tygodniu. Od Ciebie zależy czy zjesz lody czy batona, ale tylko jednego i tylko w ten jeden dzień na jeden posiłek.
4. Zamieniamy skrobię na nieco zdrowsze produkty, czyli wybieramy produkty wysokobiałkowe albo o niskim IG. Przykładowo kaszę bulgur zamiast jęczmiennej albo ryż dziki zamiast białego.
5. Pieczywo żytnie, wieloziarniste.
6. Jemy pięć posiłków dziennie, w tym węglowodanowe rano, tłuste na obiad, a białko na wieczór.
7. Jedna butelka wody minimum musi pójść każdego dnia.
8. Nie przesadzajmy, ale i dajmy ciału popalić. Musimy się zmotywować.

Oto opracowany program przez Tipsi:


Zróbcie sobie zdjęcie bokiem i przodem w jednym stroju np kąpielowym, albo sportowym. Zmierzcie sobie obwód piersi, ud, ramion, bioder, talii i brzucha. Zostawcie wagę.

Każde ćwiczenia poprzedzajcie rozgrzewką 5 min z Mel, albo 10 min z Tiffany. Kończcie rozciąganiem.

Kto razem ze mną spróbuje i dołączy do wyzwania? Ja z Mel schudłam z brzucha już 13 cm. Ale czas na powrót do niej.

Jesteście ze mną?


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.