Szampon Orientana i maska TREATMENT WAX

Hejka :)

Dawno już nic nie publikowałam, głównie ze względu na zmianę miejsca pracy, wdrażanie się, a także ze względu na ogólną przypadłość nazywaną lenistwem.

Jednak czas przerwać tą stagnację i w dniu dzisiejszym wracam do Was z nowościami.

I. Orientana Ajurwedyjski szampon do włosów

Jaśmin i migdałecznik

Producent tego szamponu obiecuje nam wiele:
Naturalny szampon do włosów na bazie roślin indyjskich stworzony według formuły ajurwedyjskiej. Nie zawiera SLS/ SLES, silikonów, parabenów, ani innych szkodliwych substancji chemicznych. Nie plącze włosów, nawilża je i odżywia.
Do włosów cieńkich i delikatnych
DZIAŁANIE AKTYWNYCH SKŁADNIKÓW:
Amla- zapobiega wypadaniu
Reetha- naturalnie oczyszcza
Shikakai- zmiękcza i wygładza
Lodhra- chroni skórę głowy
Jaśmin - nadaje połysk
Migdałecznik - wzmacnia i odżywia
SKŁAD:
Pełny skład: Aqua, Lauryl Glucoside, Palm Kernel/Coco Glucoside, Cocamidopropyl Betanine, Sodium Cocoyl Glutamate, Glycerin, Jasminum Officinale Extract, Emblica Officinalis Fruit Powder,  Sapindus Mukurossi Fruit Powder,  Aloe Barbadensis Leaf Juice, Glyceryl Oleate, Camellia Sinensis Leaf Extract, Sodium PCA, Rosa Damascena Flower Water, Hydrolyzed Wheat Protein, Terminalia Bellerica Fruit Extract, Oryza Sativa Bran Oil, Acacia Concinna Fruit Powder, Symplocos Racemosa Bark Extract, Zinc PCA, Polyquaternium 10, Panthenol, Decyl Glucoside, Camellia Sinensis Seed Oil, Hydrolyzed Sweet Almond Protein, Xanthan Gum, Jasminum Sambac Flower Extract,  Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate.
Amla (Emblica Officinalis) - tradycyjnie stosowana w Indiach do pielęgnacji i wzmacnienia włosów. Wzmacnia cebulki włosów i zapobiega wypadaniu i rozdwajaniu się końcówek. Pielęgnuje skórę głowy, działając przeciwzapalnie i przeciwłupieżowo. Daje włosom gęstość i blask.

Reetha (Sapindus Mukurossi) - naturalna substancja czyszcząca i nabłyszczajaca

Shikakai - (Acacia Concinna) - oczyszcza włosy bez naruszania ochrony lipidowej i uszkodzeń. Wzmacnia cebulki włosa i pobudza wzrost. Zwiększa połysk, zmiękcza, wygładza włosy.

Lodhra (Symplocos Racemosa) - działa ściągająco i ochronnie na skórę głowy
SPOSÓB UŻYCIA:
Rrozprowadź szampon równomiernie na włosy, delikatnie je masując. Spłucz. 
Za www.orientana.pl
MOJA OCENA:
Szampon ma bardzo przyjemny zapach, lekko cytrusowy i kwiatowy. Nie jest wydajny, trzeba go dość dużo nałożyć i odpowiednio na całą głowę rozprowadzić, ponieważ słabo się pieni. Po spłukaniu włosy są splątane i szorstkie. Jednakże wypróbowałam go również bez stosowania odżywki bądź maski. Powiem Wam, że włosy po wyschnięciu były gładkie, puszyste, ale nie puszące się. Nie przetłuszczały się szybko, skóra głowy nie swędziała. Kupiłam ten szampon głównie dlatego, że z nerwów ponownie zaczęły być osłabione i wypadały. Po miesiącu stosowania zauważyłam zmniejszenie wypadania włosów i na pewno są zdrowsze.
Koszt: ok 35 zł.
Ocena: 10/10

II. 

RICHARDS & APPLEBY HENNA TREATMENT WAX ODŻYWCZY WOSK DO WŁOSÓW


Bardzo długo zastanawiałam się nad kupnem tego wosku. Wierzcie bądź nie, ale ma tak chemiczny skład, że martwiłam się o swoją głowę. I nie bez powodu. Ale o tym na dole w mojej ocenie.
Obietnice producenta:

Richards & Appleby Henna Treatment Wax Odżywczy Wosk do Włosów to produkt w postaci maski, który doskonale odżywia, regeneruje i poprawia kondycję włosów. Maska zawiera naturalne składniki m.in. ekstrakt z liści Lawsonia. Włosy stają się lśniące, miękkie w dotyku, odżywione. Wosk nie zmienia koloru włosów, dlatego może być stosowany na włosy farbowane. Maska intensywnie pielęgnuje włosy i skórę głowy. Struktura włosów odzyskuje sprężystość i połysk.
Zastosowanie: 
1. Wmasować maskę we włosy i skóre głowy (średnia długość włosów - 1 łyżka)
2. Owinąć włosy ręcznikiem na 15-30 minut.
3. Spłukać wodą, wysuszyć. 
4. Czynność powtarzać 1-2 razy w tygodniu.
Za sklepem www.cocolita.pl
MOJA OPINIA:
W skład Waxa wchodzi dużo substancji wysuszających skórę głowy, m.in. alkohol. To totalne przeciwieństwo wszelkich produktów jakie stosowałam. Ale ma też jeden ważny plus- ten wosk to legenda wśród pokolenia mojej mamy. Wskazywany dla kobiet po chemioterapii do odzyskania włosów i przy wielkim łysieniu. Uznałam, że warto spróbować, za tą cenę...przeżyję, nie miałam nic do stracenia.
Pierwszym poważnym minusem jest to, że wysusza skórę głowy, więc mam poczucie jakbym łaziła z łupieżem. Drugim jest to, że trzeba długo trzymać produkt na głowie, a ja czasami wolę szybko umyć i wio do wyra. 
Plusem za to jest miękkość włosów, sprężystość, podatność na układanie i brak puszenia. Używając go z produktem Orientany osiągnęłam taki złoty środek- szampon czyści skórę i odżywia, a wosk pobudza włosy do rośnięcia. Mimo składu polecam każdemu, kto ma problem z włosami.
Ocena: 9/10
Cena: ok 10 zł

Powiedzcie mi czy Wy stosowałyście któryś z tych produktów? Jakie są Wasze opinie? Ja na pewno po Orientanę jeszcze sięgnę, warta jest swojej ceny. Czekam na Wasze komentarze :)

1 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy produkt, chętnie bym go wypróbowała bo szukam cały czas odpowiedniego kosmetyku, który zahamuje moje nadmierne wypadanie włosów.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.