Serduszko pod choinkę

Witajcie!

Tytuł może nawiązywać być może do jakiejś akcji charytatywnej, ale jest to jedynie skojarzenie. Czekałam na napisanie tego posta już jakiś miesiąc zastanawiając się czy to zrobić czy nie. Właściwie gdyby nie totalny przypadek nie miałabym co napisać.

UDAŁO SIĘ! Zakupiłam to:


MakeUp Revolution I Heart Palette wersja Pink Fizz
MakeUp Revolution Blushing Hearts

Jeśli chodzi o samą paletę cieni to macie do wyboru parę rodzajów. Ja niestety nie mogłam zdobyć czarnej czekolady, może kiedyś mi się uda, albo po prostu zamówię przez internet. W każdym razie ja zdobyłam te dwie cudowne słodkości w Rossmannie. Polecam zatem szybciutko korzystać, że są do 20:00 sklepy otwarte i lecieć sprawdzać, bo warto. Ale do rzeczy.

Pink Fizz

Wybrałam paletę z kolorami dość delikatnymi. Jest to trochę wbrew mnie samej, gdyż ja lubię makijaż charakterystyczny i zaakcentowany, a nie niewidoczny i bardzo jasny. Niestety jeśli mam coś używać na co dzień to tylko takie kolory.
Jednakże nie czuję się zawiedziona. Widoczne kolorki są ładne, dwa róże wręcz są prześliczne tworzące efekt syrenki na oku.
Zapytacie o co chodzi z tą czekoladą. Otóż MR stworzyli paletki dla takich jak my, trochę uboższych niż reszta bogatego społeczeństwa kupującego palety w Sephorze. Wersja droższa pochodzi od marki Too Faced, z serią o nazwie Chocolate Bar. Oczywiście tańsza wersja różni się od droższej. Zaczynając od wyglądu, skończywszy na jakości. MR zachował zamysł tabliczki czekolady, jednak roztapiając ją, co mogę powiedzieć łączy się w spójną całość z drugim zamysłem- zapachem. ChocolateBar ma bardzo intensywny prześliczny zapach czekolady, w zależności jaki wybieramy rodzaj taki zapach otrzymamy. I Heart ma ładny, ale ulotny aromat czekolady. Nie wiem jak z innymi, testery były nieco zwietrzałe. Mój różowy pachnie słodko jak ciasteczko.
I powiem Wam całkowicie szczerze- po sztucznych aromatach cieni, tego typu zamysł mi się podoba. 
Idźmy dalej:


Jeśli kolory są dla was za mało widoczne to przepraszam, ale opalenizna z lata jeszcze trzyma. Kolorystyka przechodzi od delikatnych beży i róży do mocniejszych rudych i paru zimnych kolorów współgrających z całą resztą.
Pigmentacja daje trochę do życzenia. Co prawda daje nam to możliwość dozowania odcienia na powiece, nie zawsze chcemy mocny makijaż. Rozcierają się, a ciemny granat jest dość sypki.
Jest to na pewno paletka dla osób, które lubią delikatne makijaże, złocistości i róże.

Blushing Hearts















Jak widzicie wybrałam wersję różową ze złoceniami. Jakoś do innej się nie mogę przekonać. Miałam róż brązowy to czułam się brudna na twarzy.
Róż również pachnie cukierkowo słodko, opakowane jest w śliczne pudełeczko, nie posiada gąbeczki do aplikacji. Być może upatrzę sobie gdzieś taki puszek sprzed lat, co pozwoli na ładniejsze i lepsze rozprowadzanie produktu na twarzy.




Koszty? Paleta dostępna na internecie za 34 złote została przeze mnie zakupiona za 38 zł. Róż kosztował mnie 23 złote. Uważam, że to całkiem przyzwoite ceny, zgodne z jakością i idealne na prezent. Dlatego sama sobie go sprawiłam z okazji moich urodzin, które to mam za dokładnie tydzień.

I właśnie z okazji moich urodzin mam dla Was parę ciekawych promocji:

Wpisując przy zakupie kod FITJOGA otrzymacie 30% upustu. Kod działa do końca roku, obowiązuje na wszystko, łącznie z tym, co już obniżone. 
Ceny mają zbliżone do Decathlonu, plus obniżka dają całkiem ciekawą sumę. Jeśli planujecie fit zakupy to sprawdźcie tą opcję. Link w logo.


Nadal polecam KalkulatorKalorii.net (link pod obrazkiem), który mi pomógł zapanować nad tym, co jem. Strona oferuje 10% upustu na start, ja oferowałam Wam 30%. Aktualnie jest jedynie opcja samego producenta.

To tyle ode mnie. Za tydzień będę miała niespodziankę- szybki konkurs z nagrodami.
Pamiętajcie, że jeśli macie jakieś pytania, chcecie się podzielić opinią- to piszcie. Czekam na Wasze oceny powyższych produktów, może posiadacie inne wersje?

Jestem również otwarta na współpracę- posiadasz dostęp do jakichś marek, potrzebujesz solidnej recenzji? Napisz, dogadamy się.

Kochane, na ten moment życzę Wam pogodnych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia.
Pamiętajcie, że w Święta najważniejsza jest rodzina. Wesołych Świąt!

Święta 2015'


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.